sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Epävarmaa ahdistusta

Olen erittäin ihastunut, mutta sekaisin tunteitteni kanssa, kun en tiedä mikä on oikein ja mikä väärin. Kohde on siis vanha tuttu Muru. Ollaan nyt oltu yhteydessä parina päivänä ja vanhat tunteet heräsi. Tai no, onhan ne koko ajan olleet taka-alalla, mutta nyt ne taas roihahti oikein kunnolla. En oikein tiedä, kannattaako tämä, mutta ei tunteilleen mitään mahda. Hänkin on kuulemma ikävöinyt minua, mutta en sitten tiedä missä muodossa.

Ihastuksentunteista huolimatta mulla ahdistaa. Paniikkikohtaus päällä. Hengittäminen on hankalaa, kädet on puutuneet. Välillä unohdan kokonaan hengittää. Syytä en tiedä. Ehkä tähän ahdistukseen syynä on epävarmuus minun ja Murun tulevaisuutta kohtaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...