keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Huumoripappoja

Eilen polilla istuessani tuli eräs papparainen rollaattorilla jonkun tuttavansa juttusille siihen minun lähettyville. Keskustelu meni kutakuinkin näin: Pappa: "mikäs minulla on täällä osastolla ollessa. Kirjoja luen vaikka kuinka. Nytkin olen lukemassa yhtä englantilaista, näin paksua (näyttää kädellään noin kymmentä senttiä). Seuraavaksi voisi aloittaa saksalaisen kirjan". Tuttava kysyi, että "ai, sinä olet oikein kielimiehiä, kun noin monella eri kielellä kirjoja luet". Pappa sitten korjasi, että "ei, ei, kun ne kirjat on kyllä ihan suomennettuja". :D

Ja tämä ei ollut vitsi, vaikka siltä kuulosti. Olin ihan itse paikalla, kun tuo tapahtui.

Ja kun tuli kirjoista puhe, niin pysytäänpä aiheessa. Itselläni on tällä hetkellä tällaisen lukeminen kesken:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...