maanantai 7. lokakuuta 2013

Noitamaista rentoutusta

Minkähän noidan mä tapasin tänään? Kävin siinä intialaisessa päähieronnassa ja sen hoidon jälkeen tämä hoitaja sanoi, että näkee, että mulla on huolia, ahdistuneisuutta ja alakuloisuutta. Ja hoitaja oli siis ihan suomalainen. Pelkäsin jo, että hän seuraavaksi kertoo mulle mitkä minun huolet on ja mistä minun alakuloisuus johtuu, mutta ei sentään. No, joka tapauksessa, hoito oli ihanaa kidutusta. Sattui siis jonkun verran, mutta auttoi rentoutumaan, vähän liiankin hyvin. En nimittäin jaksanut mennä jumppaankaan tänään (enkä viime viikollakaan).

Sitten, kun olin tulossa kotiin pyörällä, yhdessä kohdassa erään paikallaan olevan pakettiauton takaovi aukesi itsestään eikä sieltä tullut ketään eikä ulkopuolellakaan ollut ketään. Hui. Ehkä se "noita" hieroi minuun jotain outoja voimia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...