torstai 10. huhtikuuta 2014

Minä teen sitä, sinä teet sitä - me kaikki teemme sitä joka päivä

Me kaikki ajattelemme joka päivä. Emme varmasti samoja asioita, mutta jotain kuitenkin.

Minun ajatuksissa pyörii joka päivä sama asia, eräs tietty mies. Hän tekee minut onnelliseksi joka päivä, vaikka onkin välillä ihan mahdoton. Mutta eihän ainainen onni ja autuus ole kenellekään hyväksi... kai. Eihän siitä onnesta sitten osaisi nauttia. Ja ei sellaista ihmistä taida ollakaan, joka aina olisi iloinen ja onnensa kukkuloilla.

Mutta minun ajatuksiin hiipii myös joka päivä kilot. En pidä niistä. En halua lihoa grammaakaan. Minulla on pakkomielle käydä vaa'alla useamman kerran päivässä ja mittailla mittanauhalla vyötärönympäryyttäni.

Välillä ajatuksiini hiipii myös sillalta alas hyppääminen tai muu keino, jolla vain pääsisi pois tästä elämästä. Sitten taas muistan rakkaani ja ajatusten oravanpyörä alkaa alusta. 

Ajatuksista puheen ollen, Uunon ajatuksia:

"Se on hyvä vaan ja ihan tavallistakin näissä jet set-piireissä, 
että pari on aina sivulla jäähdyttelemässä."
-Lottovoittaja UKK Turhapuro-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...