torstai 10. huhtikuuta 2014

Kohonneita arvoja

Minun paino on noussut kaksi kiloa. Hirveää. Mutta vatsa ei ole kasvanut. Ehkä se on sitten vaan nestettä. Se on tämä kuivalihakausi. Suolaa, suolaa ja vielä kerran suolaa. Eli ei enää kuivalihaa. Harmi, se kun on niin hyvää. Niin ja minun verenpainekin on koholla juuri tuon suolan takia, eli siksikin se minimiin.

Kävin eilen pitkästä aikaa salilla, mutta sain huomata, että kunto on taas laskenut. Laiskottaa. Ei oikein huvittaisi tehdä mitään, mutta paino vaan pitäisi saada putoamaan. Jalkoja särkee jo kahden kilon painonnoususta. Ei ole ylipainoa, mutta kyllä se silti vaikuttaa näköjään.

Huomenna äidillä on se tutkimus. Lähden mukaan. Milloin lie ne tulokset sitten saa. Pelottaa. Mieliala ei ole kovin korkealla.

Pääsiäissuunnitelmat meni plörinäksi. Meille on tulossa vieraita. Eli mulle ei ole tiedossa pääsiäismunaa (enkä nyt puhu suklaamunista), hö. Vastahan mä toki tulin Murun luota, mutta... khihihi. :)

Anoppi harmitteli Facebookissa, kun ei tälläkään kertaa nähty. Suoraan sanottuna ei vois vittu vähempää kiinnostaa tavata sitä tyyppiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...