sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Inhoa tunteettomia ihmisiä kohtaan

Siitä minun ihastuksesta. Se on mennyttä. Ei kestänyt kauan. Kaikki loppui siihen, kun hän lausui pari sanaa: "marsu ja hamsteri ei ole lyhyen elinikänsä takia eläimiä. Niitä ei tarvitse viedä eläinlääkäriin, jos niitä vaivaa joku." Hän on siis sitä mieltä, että näiden elävien olentojen pitää antaa kärsiä, koska ne elää niin vähän aikaa. Just. Mulla alkoi inhottaa koko ihminen. Minusta minkään eläimen pidä antaa kärsiä, oli sitten eläimen koko ja elinikä mikä hyvänsä, kun lääkkeet on keksitty, Tässä pätee taas sanonta "ulkonäkö voi pettää". Hän on niin kiltin ja suvaitsevaisen näköinen, mutta totuus on näköjään toinen, kun vähän raaputtaa pintaa. No, sama se. En jaksa murehtia sitä ihmistä.

Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, minun ajatukset ja tunteet ei lähde Murusta mihinkään. Niinpä olen antanut itselleni luvan rakastaa häntä. Tunteet taitaakin olla melkeinpä ainoa asia elämässä, johon ei voi vaikuttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...