maanantai 30. tammikuuta 2012

Pettynyt pahasti

Mulla oksettaa (ihan fyysinen olotila siis, ei mikään vertauskuva). Miksi pitää olla ihmisiä, jotka esittää ystävää, mutta ei sitä sitten loppujen lopuksi oikeasti ole? :/ Ja miksi pitää valehdella päin naamaa? En mä ehkä kuitenkaan niin tyhmä ole, etten tajua, jos joku keksii hätävaleen!

Eli siis kyse ihmisestä, jota luulin ystäväkseni. Kysyin, jos olisin voinut mennä käymään kylässä, mutta väitti olevansa äitinsä luona tuolla parinkymmenen kilometrin päässä. No, ei siinä mitään. Vietiin sitten siskontyttö linja-autoasemalle hetki tuon viestin saapumisen jälkeen, niin tämä, jonka piti olla äitinsä luona, tuli ihan toisesta suunnasta. Eli ei hän oikeasti missään äidillään ollut.

Ja mä otan tämän nyt niin, ettei hän oikeasti minua sinne kylään halunnut vaan piti keksiä tuollainen hätävale. Tuollainen vaan satuttaa enemmän kuin se, että sanoisi suoraan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...