sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Kristallimutaa, unia ja terveysasioita

Ensin se lupaamani kristallimutajuttu. Se ei ihan mennyt niinkuin viimeksi. En tiedä paljonko siihen vettä piti laittaa. Laitoin aika paljon, melkein täyteen ne purkit. 

Rakeiden koko
Alkutilanne. Rakeet purkeissa

Tässä kristallimutarakeiden koko, eli aika pieniä ovat.













Laitoin rakeet aika isoihin purkkeihin, koska ainakin viimeksi niistä kasvoi todella isoja, mutta nyt tuntuu, että jotain meni pieleen...







 


Vettä. Eli kaadoin purkeissa olevien rakeiden päälle kylmää vettä (ei hajuakaan, pitikö sen olla kylmää vai mitä sen piti olla.





Tilanne puoli tuntia myöhemmin. Ei kovin kummoiselta näytä.

                                


Usko meinaa loppua. Viimeksi, kun äiti näitä laittoi, puolen tunnin päästä ne oli jo iiiiisoja. Ei ymmärrä. Ehkä vettä liikaa.



Tilanne 2,5 tunnin päästä. Pieniä ovat edelleen :(








Vähän kyllä pettynyt olen, kun ei meinaa onnistua tämä homma nyt. Jos odottaisi huomiseen ja katsoisi, mikä on rakeiden tilanne sitten :)







VUOROKAUDEN JÄLKEEN...



Eli tässä tilanne vuorokauden jälkeen. Vihreät on jääneet aika pieniksi, kuten näkyy. Tuo punaruskean näköinen on se läpinäkyvä, ns. väritön. Seuraava vaihe olisi mahdollisesti huomenna tiedossa. Eli noiden pallojen murentaminen massaksi, kristallimudaksi.





Mutta nyt asiaan uni. En tiedä, onko unikirjaan uskomista, mutta mä ainakin jollain tavalla uskon siihen, vaikka en muuten olekaan taikauskoinen. Olen viimeaikoina nähnyt niin outoja unia, että oli pakko katsoa kirjasta, mitä ne tarkoittavat.Unikirjan mukaan
minun uneni (joita en ala selittämään tähän) tarkoittavat seuraavaa:

Unen mukaan tulet onnelliseksi eräästä lähitulevaisuudessa sattuvasta vierailusta (siskoni on kyllä tulossa ensi viikonloppuna, mutta en nyt tiedä onnellisuudesta. En välitä vieraista).

Unesi lupaa ystävän kohtaamista. Toisena tulkintana koet uuden rakkauden (no wou! Toivottavasti).

Uni ilmaisee sinun tulevan osallistumaan erääseen hauskaan tilaisuuteen.

Tulet menemään lapsuutesi maisemiin (enköhän mä ole siellä jo).

Menetät tilaisuutesi viivyttelemällä (ei siis kestä viivytellä, luultavasti meinaa tätä minun miesjuttuja :)).

Huomaat tulleesi petetyksi (tämäkin varmaan meinaa noita suhdejuttuja).

Unen kerrotaan enteilevän mieluisia vieraita tai juhlahetkiä kodissasi (edelleen ehkä tuota siskoni vierailua meinaa).

Uni merkitsee, että saat taloutesi vakaalle pohjalle (hmm....).


Ja sitten niitä terveysasioita...


Verenpaineet huitelee taas korkealla. 116/82, pulssi 75. Netin mukaan normaali verenpaine aikuisella on alle 130/80, mutta mulle terveydenhoitaja sanoi, että tuo alapaine pitäisi olla 70 tai alle ja mulla se on yli 80.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...