tiistai 28. helmikuuta 2012

Postimiehen painajainen

Tänään oli psykologille aika. Seuraava aika vaan meni vasta kolmen viikon päähän :( Taas tuntuu masentavan ja niin yksinäiseltä ja vaikealta. Ps. Miksiköhän kaikkien pitää olla mulle tänään veemäisiä, just, kun itsellä olisi kerrankin hyvä päivä? Mutta ehkä menen sitten iloisempiin asioihin:

Hihihihihihi, hauska päivä tänään. Olen postimiehen painajainen. Jaa, että mitenkö? No, tuli viimein se kaipaamani kosmetiikkapaketti ja...

Tänä aamuna soi ovikello ja heräsin tietenkin siihen. Ja koska en käytä öisin housuja ja yöpaitani ei ole ihan kesyimmästä päästä (läpinäkyvä), niin otin ensimmäiset pikkuhousut, jotka löysin, jotka nekin, yllätys, yllätys sattuivat olemaan läpinäkyvät. Ei paljon peittänyt.

No, postimies sitten sattui vielä olemaan minun entinen luokkakaveri, joka säikähti niin, että kun olin kuitannut sen lähetyksen, hän juoksi äkkiä autolle ja kaasutti pois. Taisi tulla housuissa ahdasta hällä :D Ja siis samainen postimies on käynyt ennenkin tuomassa mulle paketin ja aina mulla on jotain tuollaista ollut päällä, kun hän tulee aina aamulla, kun olen vielä nukkumassa :D Varmaan kironnut minun alimpaan h*****tiin.
Kuulostaa ehkä uskomattomalta, mutta on totta.

Tällaisia tuli paketista. Paketti tuossa takana. Oikein hieno
 tarranauhakiinnitys (samanlaista "tarraa" kuin lasten lenkkareissa,
millä nimellä sitä sitten kutsutaankaan, erimuotoista vaan).


Sitten kosmetiikkaosastolle. Kuten jo sanottu, tilaamani kosmetiikka tuli tänään. Sieltä tuli meikinpohjustusvoide, kuusi erilaista kasvovoidetta ja kasvosuihke. Dermoshopista siis tilasin. After sauna-voidetta ehdin jo testata ja oikein mukavalta tuntuu. :)


Teki ihon ihanan pehmeäksi ja tuoksukaan
ei ole paha. 
Paras meikinpohjustusvoide, jonka tiedän. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...