perjantai 17. helmikuuta 2012

Unohtuiko asiakaspalvelu?

Oli kyllä "hyvää" palvelua paikallisella R-Kioskilla. Myyjä unohti tehdä loton minun edessä olevalle asiakkaalle, vaikka tämä asiakas oli antanut hänelle sen täytetyn lapunkin. Myyjä sanoi syyksi tälle unohdukselleen "kun mulla loppuu työt tuossa vartin päästä". Tarkoitti varmaan, että kun on perjantai, niin on kiire viikonlopun viettoon eikä muistanut sitten sitä lottolappua. Minun mielestä ei silti asiakaspalvelija saa noin sanoa. Hyvä myyjä on vaikka yliajalla töissä muutaman minuutin, jotta saa asiakkaan palveltua loppuun. En ihmettelisi yhtään, jos johonkin tulee huonoa palautetta kyseisen puljun eräästä työntekijästä, vaikka sitten vain paikallislehden tekstaripalstalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...