sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Fiilistelyä

Mitäs sitten, kun ei ole yhtään nälkä, mutta haluttaa silti syödä jotain? No, mä ainakin syön sitten jotain. Hain pakastimesta tuollaista valmisnuudelijuttua ja lämmitin mikrossa. Tällä kertaa sentään osasin syödäkin sen, kun viimeksi söin ensin kanat ja sitten vasta aloin ihmettelemään, missä ne nuudelit on. :D


Illan evääni. Ei tätä kauheen usein huvita syödä, mutta joskus.
Pakkaukseen kuuluvat pähkinät kruunaa kaiken.

Zumba-biisejä on tullut tänään kuunneltua ja fiilisteltyä. Niistä tulee niin hyvälle mielelle. Lisäksi sain eräältä puolitutulta hänen tekemänsä biitin kuunneltavaksi. Ihanaa, kun joku luottaa minuun edes jollain tapaa. Vaikka sitten antamalla tekemäänsä musiikkia minulle arvosteltavaksi. I love it! <3

Tänään ei näytä vaihteeksi tv:stäkään tulevan mitään, joten kun mulla olisi tuossa tuo Poliisin poika-elokuva vielä avaamattomana dvd:nä, niin jos katsoisi sen.

Ps. Sain tuossa alkuillasta viestin puhelimeeni ja luulin vastanneeni siihen. Olin näköjään kirjoittanut sen viestin, mutta en ollut painanut "lähetä". Saa sitä vastausta sitten odotella. :D

Ai niin, se on taas se aika vuodesta, kun munia maalataan. Kannattaa miesten varoa, ne on kohta siniset. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...