sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Aprillia!

Eipä ole tullut aprillipäivän kunniaksi kenenkään (eikä edes itseni) kustannuksella pilailtua, mutta on tullut mieleen vanhoja aprillipiloja itseäni ja tuttujani kohtaan. Miespuolinen työkaverini pari vuotta sitten teki sellaisen pilan, että kertoi sinne työpaikalle naisille tilatusta mieshierojasta. No, mullehan se meni tietenkin täydestä, kun se työpaikka tosiaan oli sellainen, että siellä pidettiin työntekijöistä hyvää huolta mm. intialaisella päähieronnalla ja korva-akupunktiolla. Kun se paljastui pilaksi, sanoin sille miehelle, että minun on saatava se hieronta joka tapauksessa, kun kerta on luvattu. Ei ole ko. mies sitä vielä tänä päivänäkään antanut mulle. Pitääkin muistuttaa joku päivä. :D

Tästä on aikaa yli kymmenen vuotta, kun meillä oli pakettiauto ja siskoni silloinen mies lainasi sitä meiltä kuskatakseen jotain isoja huonekaluja. Siitä ei ollut sitten kauaa, kun tämä siskoni mies oli lähtenyt sen meidän auton kanssa, kun isän puhelin soi. Siskoni mies kertoi ajaneensa kolarin ja isällehän se meni täydestä ja sanoi lähtevänsä heti sinne paikan päälle. Siskoni mies kuitenkin paljasti pilan siinä samassa, ettei isän tarvitse sinne turhaan mennä.

Muutama vuosi sitten siskontyttöni (saman ikäinen kuin minä) teki minulle aika huonon pilan (siis pilan aihe oli huono). Hän kertoi, että hänen tädillään, eli minun siskollani on syöpä. Minun mielestäni tuollaisilla asioilla ei saisi koskaan pilailla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...