lauantai 28. huhtikuuta 2012

A niinkuin ahdistus

Kävin tuossa päivällä ensimmäistä kertaa uudessa paikassa olevassa mielenterveystoimistossa. Vanhassa paikassa on remontti ja tämä on väliaikainen paikka. Alkoi ahdistaa sinne mennessä, kun en ollut varma, löydänkö sitä paikkaa enkä kehtaa kysyäkään keneltäkään. Ihan hyvin kuitenkin löysin sinne. Muutokset on pahimpia paniikkihäiriöiselle, kun sitä jännittää sitten ja alkaa ahdistaa.

Itseasiassa minun terapeuttini kysyi, haluanko jatkaa käyntejä siinä paikassa, että onko viihtyisä vai haluanko odottaa siihen, kun he muuttavat takaisin sinne vanhaan paikkaan. Ei oikein minun tilanne salli sitä, että odottaisin mitään heidän takaisin muuttoansa. Ja ihan viihtyisä se paikka oli. Samantyyliseksi olivat saaneet tämän väliaikaisen paikan kuin millainen se varsinainen paikkakin on.

Nyt on sitten ahdistus menossa. Ilmeisesti minun ahdistuneisuushäiriö nostaa taas päätään. Tai mikä yleistynyt ahdistuneisuushäiriö onkaan varsinaiselta nimeltään. Eli sellainen, että ahdistaa, vaikka ei varsinaista syytäkään ole. Tosin nyt on kyllä ollut kaikenlaista, kuten tuo minun aikaisempi blogipäivitykseni. Ja sitten tuli tuolla muualla netin syövereissä sellaista seksuaalisesti häiriköivää viestiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...