sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Kaksinaamaisuus on laskeutunut näillekin leveysasteille

Eräänlaista pettämistä kai se on tämäkin. Mies, jonka kanssa mulla on juttua, ei vastaa mulle, mutta samaan aikaan kirjoittelee minun alaikäiselle sukulaistytölle (joka istuu tuossa minun lattialla omalla koneellaan), että haluaa p*nna sitä ja muuta vastaavaa. Ja eilen viimeksi minua pyysi luokseen ensi viikonlopuksi samasta syystä. En kyllä luvannut mennä, siksi, että mulla tosiaan oli eilen ihan hirveä olo henkisesti eikä ollut sellaiset hommat ensimmäisenä eikä vielä toisenakaan mielessä. 

Näköjään äijä iskee heti kiinni seuraavaan, kun ei kärppänä ole valmis ryntäämään hänen luokseen. Nyt oli sitten pyytänyt sukulaistyttöäni sinne. Huoh, ei voi sitten yhtään luottaa tähän mieheen.

Pitää kai unohtaa tyyppi sitten kokonaan. Olisin siis halunnut ihan kaverina pitää häntä, mutta en tiedä voinko tehdä sitäkään, kun hän noin tekee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...