lauantai 7. huhtikuuta 2012

Tulikohan tästäkin illasta pettymys?

Äitini soitti siskolleni tuossa päivällä ja kysyi, onko hän lähdössä sinne Frederikin keikalle. Ei kuulemma tiedä vielä. Mä oon kyllä niin pettynyt, jos ei tulekaan sinne lähtöä. :( Kerrankin, kun täälläpäin olisi joku sellainen artisti, jonka mä haluaisin nähdä. Sinne paikan päälle on noin 40 kilometriä ja siskollani on auto, niin pääsisi hänen kyydissä ja hänen kanssaan sinne. Jos se olisi tuossa kylällä, menisin sinne tietenkin yksin kävelemällä.

Ps. Kysyin tältä mieheltä, olenko kertonut siitä raiskauksesta hänelle. Olen kuulemma. Hän vaan suhtautui pahaan olooni mielestäni aika törkeästi. Oli seksiä vailla. Arvatkaa vaan, oliko siinä olossa ekana joku seksi mielessä... Ei todellakaan. :( Eikä tuo hänen töksäytys ainakaan parantanut minun oloa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...