perjantai 20. huhtikuuta 2012

V*tut*sta, mutta myös ilon aiheita

Eilen laitoin kyselyä jo kuukauden huollossa olleesta pokkarikamerastani ja tänään olin saanut vastauksen:

"Hei!

Kiitos viestistäsi! Laitteesi on huollettu ja itse asiassa laitteenne huolto on valmistunut ja se on lähtenyt huoltopaikasta tänään teille postitse takaisin." Jee!

Mutta on myös noita v*tut*ksen aiheita. Kävin ekaa kertaa pitkään aikaan pitkäripaisessa ja eihän mulla tietenkään ollut papereita mukana, kun ei ne ennenkään niitä ole kyselleet. Tottakai se nipo ****n äm.. ak.. rouva niitä sitten kyseli eikä suostunut myymään mulle. Kysyi kuitenkin, minkä ikäinen olen. Mitä se sitä kysyy, jos ei kuitenkaan myy... hmh. :/ Joo, tiedän alkoholilainsäädännön, mutta v*t*ttaa tuollainen. Pitkään aikaan en ole mitään ottanut ja sitten, kun olen päättänyt, että tänään, niin sekin evätään. :D Mutta no, huomenna uusi yritys ja pepereiden kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...