keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Aamupäivä arvauskeskuksessa

Eilen siis loukkasin jalkani (potkaisin sen vahingossa pöydän jalkaan) ja tänään aamulla noustessani ylös (huom. en herännyt, kun en ollut edes nukkunut) tuli sellainen kipukohtaus jalkaan, ettei tosikaan (ja vatsassahan mulla on ollut jo pidemmän aikaa jotakin). Sen jälkeen alkoi oksettaa ja pyörryttää (johtunee siitä, etten ollut syönyt mitään eilisen klo 17 jälkeen ja juonukin viimeksi illalla mehua).

No, isä kiikutti minut sairaalaan siinä 5.30 ilman toista kenkää, koska se ei mahtunut mun jalkaan. Tungin sen toisen kengän sen sijaan laukkuun. Mitään verikokeita multa ei edes otettu (lukuunottamatta sormenpäästä otettua tulehdusarvoa, joka oli normaali), joten turhaan olin syömättä ja juomatta. Mutta se ravinnottomuus johti siihen, että siinä vuodeosaston käytävällä maatessani tuli "hieman" paha olo ja tämän päivän ruokalista oli jo kohta minun vaatteilla (eli vesi ja särkylääke, jonka ne siellä antoi).

En kyllä tiedä, miksi minut sinne vuodeosastolle vietiin, kun parin tunnin päästä minut kuljetettiin pyörätuolilla takaisin polille odottelemaan röntgeniin menoa (niissä kuvissa ei ollut mitään, eli venähdys vissiin vaan). Onneksi otin Juoppohullun päiväkirjan mukaan, niin oli jotain tekemistä, 2,5 tuntia kuitenkin piti odotella.
Nyt olen kuitenkin onnellisesti kotona ja käynyt jopa pyöräilemässäkin. Kenkä menee siis viimein jalkaan eikä enää särjekään (sain lääkereseptin sieltä tk:sta).

Voi olla, että tämä menee tänään aikaisin nukkumaan, kun niin väsyttää.

Lohdutusevästä.
Tuo suklaa oli ihan ok, mutta ei mitään superherkkua.
Ja tuo Angry birds... punainen on parempaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...