sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Arvauskeskus... aaaaaargh!

Eilen istuin tunnin polilla, turhaan. Ei ne osanneet minun vatsakivuista sanoa mitään muuta kuin arvailuja ("nyt on liikkeellä kaikenlaista vatsatautia, eli se vois olla ehkä sitä"). Varsinainen arvauskeskus. Tulehdusarvot oli vähän koholla, mutta ei kuulemma hälyttävästi. Vatsakipuja on edelleen. Mä nirhaan sen hoitajan, jos mulla on joku umpisuolentulehdus eikä se passittanut minua edes tutkimukiin. Eli siis minua ei millään tavalla edes tutkittu! Näytin samalla käsissäni olevaa ihottumaakin ja kerroin käyttäneeni siihen kaikenlaisia ilman reseptiä saatavia voiteita, mutta ei ole vaikutusta. Ei se osannut siihenkään sanoa mitään. Pitää ilmeisesti soitella sinne huomenna uudestaan ja mainita tuosta vatsasta samalla uudestaan. Huoh.

Kuten näkyy, tämä ihottuma on ihan hirveä!

Tänään säikähdin niin, että huusin niin kovaa, että varmaan naapuriinkin kuului. Näin ikkunalaudallani jonkun tumman isohkon möhkäleen ja kun menin lähemmäs katsomaan, näin murhaavan katseen. Se oli joku lintu. Haukka tai joku sellainen.

Netissä kun vertailin haukkojen kuvia tähän minun
ottamaan, niiden perusteella tämä on tuulihaukka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...