lauantai 12. toukokuuta 2012

Haaste

Sain tämän haasteen mama90:lta, en tosin henkilökohtaisesti vaan hän haastoi kaikki mahdolliset ja tottakai otin haasteen vastaan, kiitos siitä.


1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita heidän nimeämisistään heidän blogissaan.
3. Jaa 7 faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, joka nimesi sinut.
5. Lisää Versatile Blogger Award-kuva blogipostaukseen.

Faktoja:

1. Olen sinkku ja haluaisin kyllä miesystävän, mutta tällä hetkellä silti tuntuu, että on parempi olla yksin näiden masennusten yms. kanssa. Ei oikein jaksa nyt olla kiinnostunut muista.
2. Minulla ei ole ajokorttia ja tällä hetkellä tuntuu, etten aio hankkiakaan. Hyvin olen pärjännyt tähänkin asti ilman.
3. Olen kuin Uuno Turhapuro: nukun vuorokaudessa enemmän kuin valvon.
4. Ja kuten nyt olen kirjoittanut  näistä tämän hetken tuntemuksista, kirjoitan tässäkin kohtaa. Tällä hetkellä elämäntilanteeni takia en halua lapsia.
5. Olen ollut viimeiset kaksi vuotta kotona ja suoraan sanottuna ei ole ollut päivääkään ikävä töihin.
6. Jos olen jonain päivänä superiloinen tai iloinen yleensäkin, minusta tuntuu, että se on väärin sairauteni (masennus) takia. Jotenkin ajattelen, että pitäisi ihan koko ajan olla mieli maassa.
7. En välitä siististä huoneesta. Löydän tavarat paremmin, kun ne on miten sattuu. :D


Minulla ei ole kuin noita anonyymejä lukijoita, joten vaikea haastaa ketään tiettyä. Mutta jos joku haluaa tämän tehdä, niin siitä vaan. Eli haaste menee kaikille, jotka tämän haluavat tehdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...