tiistai 15. toukokuuta 2012

Ruokakokeilua ja halipulaa

Löysin eilen kaupasta sellaista, jota en ole ennen maistanut ja olihan sitä pakko ostaa. Knorrin Macaronette-ainekset. Eli jauhe ja makaronit oli paketissa ja siihen jauheeseen piti sitten lisätä vesi ja maito, jotta siitä tuli kastike. Sen jälkeen kastikkeeseen ne makaronit ja makkarapaloja. Kaikki sekaisin ja uuniin, voilá! Eli vähän niinkuin makaronilaatikko, jossa jauheliha on korvattu makkaralla.


Päivä on jälleen mennyt vähän niinkuin nukkuessa. Viimeyönä ei oikein tullut uni. Olin vielä viideltäkin hereillä, vaikka olin mennyt yhden aikaan sänkyyn. Monta tuntia tuli siis pyörittyä.

Mulle olisi Postissa pakettikin (legginssejä), mutta en jaksanut tänään hakea. Pitää huomenna samalla, kun menee sinne verikokeisiin. Mitähän siitäkin tulee, kun en soittanut tänään terveyskeskukseen ja kysynyt, mitä kokeita multa pitää ottaa, kun minun mielestä niiden se pitäisi tietää eikä minun. Ja kai sen PITÄISI siinä lähetteessä lukea, vaikka se nainen siellä labrassa (kun eilen soitin sinne) väitti, ettei siinä lue. Ottakoot ne selvää, mitä kokeita multa pitää ottaa. En minä jaksa enkä enää edes kehtaa soitella ympäri terveyskeskusta, niinkuin eilen tein eikä silloinkaan tullut selvyyttä asioihin. Mutta nyt en tiedä, pitääkö olla syömättä ja juomatta tai jotain... pitää kai olla varmuuden vuoksi.

Vähän ajatukset on harhailleet tänään. Hirveä halipula eikä ketään lähettyvillä. Täytyy tyytyä halailemaan koiraa.

Meidän pojan tv:n katseluasento.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...