keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Ruokarajoitteisuus

Jep, olen ruokarajoitteinen, hyvin vaikea sellainen. Tänään, kun kävin kaupassa, ei siitä meinannut tulla mitään. Ei haluttanut jauhelihaa, kanaa eikä kalaa ja kokolihapihvit on kalliita. Päädyin sitten ottamaan juustokermaperunoita ja kinkkusuikaleita ja tein kinkkukiusauksen. En vaan pysty syömään mitä tahansa. Eli en mitään, jossa on kovahko kuori ja jotain siemeniä (tomaatti, luumu, viinirypäle, nektariini). Banaania olen aina inhonnut siksi, että se muuttuu sellaiseksi mössöksi, haisee mielestäni pahalle ja siksi, kun se mustuu, yök. :/ 

Salaatinlehdet on minun mielestä yhtäkuin paperia. Pelkkä kananmunan hajukin saa minut voimaan pahoin ja jopa oksentamaan (se haju on jotain niin kuvottavaa). Pienet kalat, joissa on piiiiiiiieeeeniä ruotoja on sellaisia, joita en vaan voi syödä, kun minun mielestä ne kalat on pelkkiä ruotoja. Oikeastaan lohi on ainut kala, josta tykkään. Lisäksi en voi syödä mitä tahansa laktoosi-intoleranssini takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...