perjantai 18. toukokuuta 2012

Ujoilla vatsalihaksilla töitä

Ette usko, kuinka olen nauranut viimeyönä (en nukkunut koko yönä, kun ei nukuttanut). Minun näkymättömissä vatsalihaksissakin oikein tuntui. :D Voi jösses, että osaa jotkut miehet olla lapsellisia. Seuraavassa on kyse siis tästä miehestä. Ei olla oltu yhteydessä pitkään aikaan ja viimeyönä sitten tuli sellainen viesti, josta oikein paistoi läpi katkeruus ja v*tt**untuneisuus siitä, etten suostunut menemään hänen luokseen "kylään" (öh, ei hirveesti kiinnosta mennä sinne enää toista kertaa, ymmärrätte varmaan).

Ei voi muuta kuin nauraa, kun aikuinen mies alentuu tuollaiseen käytökseen. :D Yleensä loukkaantuisin siitä, että mies sanoo "mieluummin r*nkkaan kuin p*nen sinua". Mutta koska tämä mies ei kiinnosta minua pätkääkään ja se oli hän, joka sitä ehdotti ja minä se, joka kieltäytyi, niin ei kyllä tunnu missään, paitsi tosiaan vatsalihaksissa nauramisesta. :D Ei voi oikeesti olla tuollaisia tyyppejä! Tai siis näköjään voi. Ikuinen 5-vuotias hän on vissiin (kun ei saa mitä haluaa, aloittaa heti marttyyrivaiheen).

Tämä mies yrittää nyt vaihteeksi minun ALAIKÄISTÄ siskontyttöä. Pitäytyisi nyt omanikäisissään! (mies lähes 30 v). Hyi, puistattaa tuollainen toiminta. On näköjään oikeasti niin epätoivoinen. Huoh.


Tällaista tänään. Kukkakaaligratiinia. :P

            
                                                                   Ja jälkkäri...                                                                                                                                            








Vaihdoin kynsistäni väriä. Tällä kertaa ihanaa turkoosia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...