keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Mulle riitti!

Nyt mulle riitti! Muru oli laittanut yöllä Facebookiin viestiä, että mitä jos tulisinkin vasta huomenna, kun hänellä on tänään kaikenlaista. No, mä taas olin miettinyt viime yönä, etten menisi sinne nyt ollenkaan ja sen myös kirjoitin hänelle. Hän totesi vain "joo, ei haittaa ollenkaan. Oikeastaan parempikin, että näin kävi".

Mä tässä mietin, kun Facebookissa ei kai ole viisasta jättää... mutta mä tunnen itseni tiskirätiksi, jota heitellään ja kohdellaan miten sattuu. Ei tästä meidän suhteesta tule mitään. Ja kun en häntä kuitenkaan vähään aikaan näe, pakko jotenkin laittaa piste tälle hommalle. 

Kumma juttu, mutta mulla ei tunnu ihan hirveän pahalta, vaikka tämä juttu päättyisikin. Edellisen suhteen päätyttyä olin ihan kuin maani myynyt. Olenhan mä tietenkin alakuloinen, mutta en sillä tavalla niinkuin viimeksi, jolloin itkin silmät päästäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...