tiistai 25. syyskuuta 2012

Paha olo potenssiin tuhat

Nyt on paha olla. Muru loukkasi minua eikä edes tainnut tajuta sitä (taaskaan!). :/ Minun pitäisi kaiken lisäksi huomenna mennä hänen luokseen. En nyt tiedä, huvittaako tämän jälkeen. Mulla on siis viime perjantaina poistettu luomi toisesta rinnasta ja se ei nyt ole mitenkään kivannäköinen. Juttelin hänen kanssaan Facebookissa ja totesin, että meneeköhän hänellä halut siitä, kun näkee rintani. Hän kirjoitti vain "niin...". Ja kun kirjoitin hänelle, että ne rinnat arpineen kaikkineen on osa minua ja jos hän ei hyväksy minun rintoja sellaisinaan, hän ei hyväksy minuakaan. Hän kirjoitti vain lyhyesti "jep, jep".

Tuon keskustelun jälkeen kysyin häneltä, että eikö hän tosiaan hyväksy minua sellaisena kuin olen, niin häntä kuulemma alkoi ärsyttää. Mulla on nyt sellainen olo, ettei hän tosiaan hyväksy minua sellaisena kuin olen. Vaikka hänellä ei ole kyllä varaa valittaa jostain minun yhdestä pienestä tikistä, joka otetaan viikon päästä pois ja josta jää vain pieni arpi. Hänellä itsellä nimittäin on jotain näppyjä koko keho täynnä (jonkun sairauden takia) ja mä hyväksyn ne ja hänet juuri sellaisena kuin hän on.

Tämä viikko (alkaen perjantaista) on kyllä ollut epäonnistumisia täynnä. Niiden perjantain tapahtumien lisäksi eilen tilasin huuto.netissä HuutoPlus-paketin. Maksoin sen, mutta en saanut sitä pakettia. No, onneksi sain asen laitettuani sinne palautetta. Tänään sitten lähti tietokoneen plugin sisäänmenoreiästä se kuminen juttu irti ja lensi johonkin. No, ei kai se haittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...