sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Ihmettelyä

Mitä ihmettä? Mulla oli tullut tuohon eilen kirjoittamaani tekstiin joihinkin sanoihin sellaisia linkkijuttuja, vaikka en ole niitä siihen laittanut. Ja kun katsoin, mitä ne on, niin jotain roskapostintyylisiä "onneksi olkoon! Olet voittanut iphonen" tai jotain sellaista. En sentään painanut niistä. Onneksi en sentään niin tyhmä ole, että menisin halpaan ja avaisin sen linkin. Poistin ne sanat, joihin se linkki tuli (niitä tuli muuten tähänkin blogitekstiin, mutta muokkasin niitä niin, että ne hävisi). Kenelläkään muulla kokemusta tuollaisesta? 

Mulla ne linkit tuli siis kaikkiin ajanmääreitä koskeviin sanoihin, joita en viitsi tähän toistaa, kun niihin tulee sitten taas ne linkit. :( Mutta ne tuli siis kaikkiin sellaisiin sanoihin, jotka vastaa kysymykseen "milloin?", mutta ei koske sanoja aamulla, illalla tai päivällä. Ja oli näkynyt tulevan myös tänne Bloggeriin muualle, muun muassa tuonne, jossa on nuo blogit, joita seuraa ja jossa lukee "julkaistu viimeksi", niin sen päivämäärän vuosiluvussa oli tällainen. Tosin voihan tuo olla joku viruskin. Pitänee tarkistaa koko kone.

Mitäpä tässä muuta. Edelleen jatkan "projektiani", jonka aloitin kesäkuussa, eli katson Tuhkimotarinaa. Sentään kolmanteen dvd-boksiin "jo" päässyt (niitä on kuusi).

Minua ihmetyttää yksi juttu. Minun terapeutti (tai siis psykologi) oli kuukausi sitten laittanut minulle ajan Facebookin kautta (outo tyyli kyllä) ja vastasin siihen, että voisiko sitä aikaa siirtää, mutta eipä ole vastausta kuulunut vieläkään. Pitäisi kai laittaa hänelle ihan puhelimeen viestiä, että onko hän unohtanut minut. Ajattelin kuitenkin tiistaina mennä Murun luokse muutamaksi päiväksi, eli tälle viikolle sitä aikaa ei joka tapauksessa kannattaisi laittaa. Aamulla mulla olisi astmahoitajalle aika. Oi voi, pelottaa. Mutta onhan se hyvä katsoa, että onko mulla mitään astmaan viittaavaa. Mikäli on, niin mä epäilen sillä heinäkuisella keuhkokuumeella olevan osuutta asiaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...