keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Valkoista kylmää

Viime yö meni migreenin kourissa, aiaiai. No, se helpotti, kun pari kertaa jutteli norjankieltä vessanpöntön kanssa.

Täällä on satanut lunta, eilisen säätiedotuksen mukaan olisi pitänyt tulla jotain 30 cm. Tiedä häntä sitten. Päätelkää itse.

Joki kuitenkin (niinkuin puiden takana näkyy) on vielä kauan jäätymättä,
niinkuin aina. Eiköhän se mene tuonne marraskuun loppuun ellei
joulukuuhunkin, että se edes vähän saa jääpeitettä.

Kanervatkin ihan lumenpeitossa
Peruskoulun ensimmäisestä luokasta alkaen ystävänä vierelläni kulkenut tyyppi (naispuolinen) soitteli ja kertoi tulevansa Helsingistä (jossa asuu) huomenna vanhempiensa luona käymään pidennetyn viikonlopun, jipii! Tarkoitus olisi käydä hänen kanssaan lauantaina pitsalla.

Muutama päivä sitten meni omaan tietokoneeseeni hermot, kun se on monta kuukautta jo tehnyt sitä, että kuumuu liikaa (jopa viidessä minuutissa, kun sen on avannut) ja sitten sammuu. Onneksi on isän (ja sitä ennen minun) vanha kone vielä tallella. Hidashan tämä on, mutta sama se sille, kun ei sentään sammu. Joululahjaksi äiti on luvannut mulle sitten uuden koneen. Muuta en saakaan, mutta eipä sitä muuta tarvitsekaan. Sitä kuitenkin eniten tarvitsen.

Murun joululahjaa olen miettinyt. Hänellä on aina ne samat yöhousut, niin ajattelin ostaa hänelle uudet, mutta, mutta... pitää urkkia se koko jotenkin, kun ei uskalla mututuntumalla mennä ostamaan. Häneltä puuttuu kyllä sieltä asunnolta yksi juttu: wc-harja, mutta en mä nyt sellaista voi joululahjaksi ostaa. :D Häneltä mä olen "tilannut" joululahjaksi kaurapussin (voi lämmittää mikrossa ja laittaa esim. kipeän vatsan päälle tai jäädyttää pakastimessa, jolloin sen voi laittaa vaikka revähtäneen nilkan päälle). Hän sanoi siihen, että "selvä. Entä muuta?" :D Tarvitseeko siihen vielä muutakin? No, ostakoot mitä haluaa. Ja joo, tiedän, jouluun on tänään vielä tasan kaksi kuukautta, mutta entä sitten? Olen tupannut olla ajoissa liikkeellä, ettei tule sitten kiire ja stressiä.

Ps. Kävin eilen kampaajalla ja öhöm, mitäs tänään huomasinkaan. Minun paidan selkäpuolella on väriroiskeita. :/ Onneksi laitettiin blondeja raitoja, kun sattui olemaan beigen värinen paita päällä, niin ei ne roiskeet niin näy. Ja onneksi ne on selkäpuolella. Mutta silti, ei kampaaja saisi asiakkaan vaatteita sotkea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...