torstai 31. tammikuuta 2013

Maantiejyrän vierailu

En taaskaan nukkunut viime yönä yhtään. Mä en ymmärrä, mikä tämä homma on. Ja vaikka en ollut nukkunut koko yönä, olin aamulla pirteänä menossa viemään eräälle henkilölle hänen FB-kirpparilta ostamiaan huppareita. Myin siis isoksi jääneitä pois.

Olo on vähän niinkuin jyrän alle jääneellä, taas vaihteeksi. Voi, voi mitä olen taas mennyt tekemään. Ei olisi pitänyt ottaa yhteyttä Muruun ollenkaan. Hän on nyt parina viime päivänä "kiusannut" minua viesteillä, joissa on antanut ymmärtää, että hänellä on ikävä minua. Nyt sitten laittoi viestin, että mun ei pidä liikaa elätellä toiveita sen suhteen, että meidän välillä tulisi tapahtumaan yhtään mitään. Kyse ei kuulemma ole siitä, etteikö hän haluaisi. Vaan mistä sitten? Tuli ihan fyysisestikin inhottava olo, kun mietin kaikkea toisesta naisesta omaan riittämättömyyteeni ja siltä väliltä. Ahdistaa, oksettaa ja kylmät väreet menee pitkin käsiä ja jalkoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...