torstai 3. tammikuuta 2013

Senttien sulatusta

Jipii! Ette arvaa, mitä huomasin tänään. Olen ihmetellyt jonkun aikaa, miksi minun farkut roikkuu. Nyt viimein älysin kokeilla 2 numeroa pienempiä housuja ja kas kummaa, ne mahtui kiinni! Nyt tämä homma on siis kääntynyt päälaelleen: kun ennen etsin kaapista sellaisia housuja, jotka mahtuu kiinni, nyt saa etsiä sellaisia, jotka pysyy jalassa, jee! Eilen kävin punnituksessa ja en nyt muista sitä muutosta, mutta oman puntarini mukaan 6,5 kiloa on lähtenyt. Senttejä oli lähtenyt yhteensä (vyötäröstä, hauiksista ja lantiosta) 17. Ihanaa! Kyllä tuntuukin jo keveämmältä olo. :)

Ja sitten tuosta suhdejutusta. Kuten aikaisemmin kirjoitin, että aloitettais Murun kanssa alusta nyt tänä vuonna, niin enpä nyt tiedä. Hän ajoi tämän kylän ohi eilen kaksi kertaa eikä vaivautunut käymään kylässä. En oikein taida jaksaa tuollaista. Mä rakastan häntä, mutta tuntuu, että hän ei välitä yhtä paljon minusta. Kysyin, jos olisin ensi viikolla voinut mennä hänen luokseen, kun täytän vuosia. Hän vastasi vaan "katsotaan" (tarkoittaa hänen kielellään ei). Sanoisi vaan suoraan, jos ei halua olla minun kanssa tai edes, jos ei tiedä, mitä haluaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...