lauantai 12. tammikuuta 2013

Suoraa puhetta

En nyt tiedä, olenko nyt ihan mokannut kaiken, mutta tuli sanottua vähän liian suoraan asiat tälle uudelle tuttavuudelle. Hän kysyi, mitä mulle kuuluu, vastasin, että vähän mielialat matalana, masentaa, ei jaksa eikä huvita mitään. Hän vastasi, että "ei kai se nyt niin vakavaa ole?". Sanoin hänelle, etten pidä siitä, että minun asioita pidetään mitättöminä. Ei ole kuulunut mitään muuta jälkeenpäin kuin "okei". Ei jotenkin jaksa sitäkään ihmistä. Ja kun hänelle tuntuu alkomahooli maistuvan ihan liikaa omien sanojensa mukaan (jo kaksi kertaa tällä viikolla laittanut mulle viestin, jossa ilmoitti käyneensä parilla paikallisessa, keskellä viikkoakin).

2 kommenttia:

  1. - Mä kans inhoon tuollasia vähätteleviä ihmisiä. Ja mie en kato juopottelevia ihmisiä ollenkaan, koska en itekkään juo ni en siedä sitä toiseltakaan. Saunakaljan hyväksyn ja mun seurassa kotosalla vaikka paukun tai kaksi mutta se saakin sitten riittää. Jos siitä tyypistä ei mitään kuulu, ni se ei ollu sun arvonen.

    VastaaPoista
  2. Niin. Nyt sillä tuntuu olevan puhelin kiinni. No, siellähän olkoot.

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...