keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Hyvää seksiviikkoa!

Eilen alkoi PS:n (Ylen Puoli seitsemän-ohjelman) Seksiviikko. Tänään siellä oli tärkeä aihe, minun 
mielestä naisten ja miksei miestenkin kannalta.

Mulla on Facebookissa yksi kaveri (miespuolinen), josta en viime aikoina ole oikein pitänyt. Hän kommentoi usein tähän tyyliin "ei kiinnosta". Jos ei kiinnosta, miksi edes kommentoida? Esimerkiksi kun linkitin tuon kyseisen jutun "seinälleni", hän kysyi "kuka katsoo sitä paskaa?" (Puoli seitsemän-ohjelmaa). Esimerkiksi minä ja luultavasti moni muukin, kun ohjelma on näinkin kauan jatkunut. Sitten kun sanoin, että kyse ei nyt varsinaisesti ollut siitä ohjelmasta vaan tuosta jutusta, mutta hän jatkoi "ei jaksa edes lukea, kun ei kiinnosta". Niin, miksi sitten vaivautua edes kommentoimaan? Kysyn vaan...

Viime päivät olen lähinnä vaan  katsonut näitä:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...