lauantai 9. helmikuuta 2013

Joskus etsivä löytää

Mulla on ollut pari vuotta yksi erittäin mieluinen (juhla?)toppi. Muutama viikko sitten huomasin, että se on jäänyt isoksi. Olen jo useamman viikon etsinyt netin vaatekaupoista samanlaista, mutta enemmän nykyistä kokoani vastaavaa. Vaikeaa se oli, kun en muistanut mistä olin sen tilannut. Tänään sitten viimein löysin sen sattumalta yhdeltä sivustolta ja se jos mikä on IHANAA! :) Mulle kun ei kelpaa mikä tahansa (olen todella kranttu), on vaikeaa löytää mitään paitaa koskaan mihinkään tilaisuuteen. Tuo on ollut oikeastaan ainut paita, jonka olen kelpuuttanut juhlatilaisuuksiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...