tiistai 26. helmikuuta 2013

Puhdas pöytä

Ihanaa, pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä. Muru (entinen) toi minun tavarat (jotka mulla oli hänen luonaan) tänään, viimein. Menin siitä sitten kauppaan ja itkuhan siinä tuli, kun kaikenlaisia muistoja pulpahti mieleen. Yritin kuitenkin olla niin, ettei muut huomaa. Ei ainakaan kukaan katsonut mitenkään erityisesti, että ei kai ne sitten huomanneet.

Mulla on itseasiassa tällä viikolla treffit yhden tyypin kanssa, joka ainakin puhelimessa ja viestien perusteella vaikuttaa mukavalta. Olen iloinen, ainakin toistaiseksi. :) Saa nähdä sitten, minkälainen tyyppi se loppujen lopuksi on ja tuleeko pettymyksiä.

PS. Luovuin eilen minun vanhasta puhelimesta. Siitä vain lakkasi kosketusnäyttö toimimasta eikä sillä tee enää mitään, kun ei sillä pääse mihinkään, joten vein sen ekoterminaaliin hajotettavaksi. Mulla on siis edelleen minun uusi puhelin takuuhuollossa ja vanha kosketusnäyttöpuhelin oli sunnuntaihin asti käytössä, kunnes se sanoi sopimuksensa irti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...