tiistai 5. maaliskuuta 2013

21 tapaa pilata avioliitto

Kävin taas elokuvissa, kuten otsikosta voi huomata. Oli kyllä hyvä elokuva. Sai ainakin nauraa. En jotenkin Putous-ohjelmassa ole niin tuohon Armi Toivaseen kiinnittänyt huomiota, mutta nyt kun hänet elokuvassa näin, niin ei voi muuta sanoa kuin, että lisää tätä!

Eilen tuli puhelu, että minun rikkinäinen puhelin on saapunut Lappeenrannan Giganttiin. Siis hä? Miksi sinne? Ja missä se on ollut tämän 1,5 kuukautta? Seikkaillut ilmeisesti ympäri Suomea ja mistä mä tiedän, vaikka olisi ulkomaillakin käynyt, kun näin kauan kestänyt matka korjaukseen. No, Lappeenrannan Gigantti lupasi korjata puhelimen ja sillä aikaa, kun olin elokuvissa oli tullut tekstari, että puhelimeni lähetetään mulle huomenna. Päivä vaan meni korjauksessa! Eli olisin voinut saada sen jo ajat sitten, ellei se olisi jostain syystä eksynyt matkalla. Ja auta Armias (Toivasta? :D), jos se puhelin ei ole kunnossa, kun se tänne tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...