tiistai 30. huhtikuuta 2013

Kuvaterrorisointia

Ei hyvää päivää. Tuli Facebookissa kaveripyyntö joltakin mieheltä. Hyväksyin sen kysyäkseni kuka hän on. Hän oli samalta paikkakunnalta oleva (sinkku)mies, mutta en ole koskaan nähnytkään, ainakaan muistaakseni. Lukion näkyi olevan käyneen 70-luvun lopulla, ettei enää mikään poikanen. Lisäksi hänen kuvissaan oli jotain "oreganoa". Niin varmaan. Mikä lie hörhö. Ei oikein huvita olla tuollaisten kanssa missään tekemisissä. Laittoi hän mulle puhelinnumeronsakin ja kirjoitti "soita mulle". Enpä soittanut. Mitä lie oli vailla (ei ole kauhean vaikea arvata). Ja mitä vielä? Terrorisoi minun kuvia painamalla "tykkää"-nappia parin kuvan kohdalla, jotka jouduin poistamaan, ettei kukaan näe, että kyseinen tyyppi on koskaan minun kavereissa ollutkaan (tykkäyksiä kun ei muuten saa pois). Eli siis poistin hänet aika äkkiä kaverilistaltani. Kaikenlaisia hiihtäjiä sitä on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...