torstai 25. huhtikuuta 2013

Liikaa hankintoja

Päivällä posti toi mukanaan tällaisen:


Ei tuo mikään hyvä elokuva kyllä ole, mutta pitihän se hommata, kun kerran kirjatkin omistan. Ps. elokuvan loppua en ole vieläkään tajunnut.

Viime aikoina olen tehnyt niin paljon hankintoja (kirjoja ja elokuvia), että tili jo kärsii siitä. Pitänee rajoittaa. Tai oikeastaan pakko, jos meinaa Murun luonakin päästä käymään.

Tällaisiakin olen hommannut:





















Tuo Pussikaljaelokuva menettelee. Ei sitä kuitenkaan niin usein viitsi katsoa kuin esimerkiksi sitä 3 Simoa-elokuvaa. Hotel Transylvania taas on niitä harvoja animaatioelokuvia, joista pidän. Siinä oli jotain sellaista, joka kolahti.

Mutta voin sanoa, ettei nuo hankinnat vielä tuohon loppuneet. Mulle on tulossa vaatteita ja yksi cd. Oi voi tätä minun materian hankkimista. Mutta kun tarvin viihdykettä! Ja saan tuosta hankkimisesta hyvää oloa.

Onneksi myös vanhat dvd:t kelpaa. Katsoin vasta Tahdon asia-sarjan.



Ostin tuon kotimaisen 12-osaisen sarjan opiskeluaikanani (varmaan vuonna -07) ja vielä hyvin toimii. Tuossa sarjassa on muuten yksi hyvä neuvo: "ajattele vähän hemmetin tarkkaan mitä sä tahdot ennenkuin sä sanot, että sä tahdot" (kyse naimisiin menosta).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...