perjantai 26. huhtikuuta 2013

What a feeling?

Tapasin naapurin aivan ihanan 12-viikkoisen karvaisen vauvan. Meidän Musti ei vaan taitaisi tykätä, jos meille uusi koira tulisi, kun se on mustasukkainen jo siitä, jos suon jollekin ihmiselle enemmän huomiota kuin hänelle.

Tuosta koiravauvan tapaamisesta huolimatta mieli on matala. Muru on ilmeisesti taas muuttanut mieltään minun suhteen. Miksi? Miksi sen pitää kiusata minua? Ja miksi mä olen niin tunneihminen, etten pysty laittamaan tunteitani jäähylle jonkun napin painalluksella? Olin suunnitellut, että olisin mennyt käymään siellä ensi viikon alussa, mutta en tiedä kun tämä meni taas tällaiseksi. Suoraan sanottuna: VITTU! Minun lempiyöpaita jäi sinne viimeksi. :/ Mä haluan sen takaisin. Ei vaan oikein viitsi yhtä yöpaitaa lähteä sieltä bussilla hakemaan.

Haluttais vaan mennä sänkyyn, vetää peitto korville ja unohtaa koko muu maailma muutamaksi päiväksi. Siis se ihminen kyllä tietää kuinka herkkä olen, niin miksi pitää tahallaan kiusata ja aiheuttaa ahdistusta? :( Ja vasta muutama päivä sitten sanoi, että HALUAA aloittaa minun kanssa alusta. Mihin se halu katosi?

2 kommenttia:

  1. Sinuna oikeastikin unohtaisin koko murun ja pistäisin välit täysin poikki siihen. Jos se OIKEESTI haluisi olla sun kanssa ja tosissaan rakastaisi, ei se käytäytyisi noin. Jos rakas tulee käymään pitkän matkan päästä niin vaan on omissa oloissaan, katoaa kaupungille ym... ja lähettelee tuollaisia viestejä ja peruu tapaamisia ja muuttaa mieltään koko ajan. Ei se tosta mihinkään paremmaksi muutu, samaa paskaa saat kestää jos vaan annat ton jatkua. Tiedäkö, on olemassa ihmisiä jotka ei vaan välitä muiden tunteista vaan käyttäytyy miten itseään huvittaa, ja ne ihmiset ei siitä ajan kanssa mihinkään muutu, ikävä kyllä. Pitää vaan itse osata laittaa peli poikki, miksi annat toisen vieläkin pompotella sua noin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä niin. Olen jo pidemmän aikaa epäilly hänen mielenterveyttään, kun mielipiteet vaihtuu sukan värin mukaan. Ja sanoinkin hänelle jo, etten jaksa tuollaista. Onneksi hän ei sentään ole maailman ainut mies.

      Poista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...