keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Puhelinmyyjät, nuo verenpainetta nostattavat yksilöt

Jopas mä olen ollut tänään lehtikauppiaiden suosiossa. Ensin soitti joku, joka ei millään tahtonut ymmärtää, miksi en halua tilata lehteä, josta tiedän, ettei se kiinnosta minua enkä näin ollen kuitenkaan lue ja sitten joku, joka puhui toooosi hoono soomi. "Sina olé saanu joskus täman lehten ja siksi haluame palkitta sinut. Saat täman lehten hintaan...". Siinä vaiheessa painoin punaista luuria. Olé vaan sillekin, varsinkin, kun mulle ei edes koskaan ole tullut sitä lehteä, jota se kauppas (Olivia), vaikka se niin väitti. Pitäis saada aikaiseksi laittaa se puhelinmyynnin esto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...