maanantai 24. kesäkuuta 2013

Suhdetoimintaa

Tästä päivästä lähtien olen siirtynyt varattujen kerhoon. Olin juhannuksen Murun luona ja joo, uusi yritys alkoi tästä päivästä. Toivottavasti onnistuu nyt. Ainakin meni nyt tosi hyvin ja olen onnellinen. 

Kävin psykologin vastaanotolla tänään. En saanut uutta aikaa. Hän oli sitä mieltä, että ole nyt niin hyvässä kunnossa, etten tarvitse uutta aikaa ja pyysi ottamaan elokuussa yhteyttä. Ja en mä nyt kyllä koekaan tarvitsevani sellaisia palveluita. :) Syksyllähän sitä sitten taas tarvitsee, kun mulla on tapana masentua niihin aikoihin.

Just, kun menin ulos kameran kanssa, alkoi satamaan vettä, tottakai.

2 kommenttia:

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...