tiistai 9. heinäkuuta 2013

Asumisjärjestelyistä

Saanen ihmetellä? No, ihmettelen silti. Kun ei tuo Muru osaa avata suutaan. Se sen "hyyryläinen" asuu siellä edelleen. Siis miten voi? Ei ole talon kirjoissa ja silti siellä majailee viikkokausia. Muru sanoi, että "no, se on kylässä täällä". Joo, mutta ei kukaan ole kylässä viikkokausia. On siellä kuulemma vielä ensi viikonkin. Huuuoooh! Kunpa se yksi osaisi sanoa sille suoraan, että sen olisi aika etsiä oma asunto ja vähän nopeasti. Jos minä siellä asuisin, niin lähtisi se sieltä. Mutta joo, kun en asu, niin en voi asialle mitään. Eniten minua kuitenkin ihmetyttää se, että mä olen siellä aina korkeintaan kolme päivää ja se pystyy minut sieltä heittämään ulos ihan koska tahansa, mutta ei tuollaista, joka on siellä viikkokausia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...