maanantai 29. heinäkuuta 2013

♥ Kaikki hyvin tänään ♥

Kolme ihanaa päivää takana. Hymyilyttää. Näin ihana olo mulla ei ole ollut aikoihin. Murun luona olin ja voitin pelkoni. Uskaltauduin Inariviikkojen huipennukseen, Cheekin konserttiin YKSIN. 1300 käsiparia siellä heilui ja juuri sen takia pelotti, että kestänkö pystyssä siellä.

Menin sinne kolme tuntia aikaisemmin, niin pääsin eturiviin ilman, että tarvitsi pujotella ihmismassojen läpi. Selvisin sieltä siis hengissä, ilman paniikkikohtausta, jee! Ilman auringonpolttamia en sentään selvinnyt. Aurinko paistoi suoraan minun niskaan koko tunnin pituisen keikan ajan enkä ollut älynnyt laittaa aurinkovoidetta. No, eipä mulla sitä kyllä mukana ollutkaan. Kuumakin oli kuin mikä, mutta ei se mitään, ihana keikkailma.



Perus Cheek-ilme



































Kävin Murulle tänään synttärilahjan (hierontalahjakortin). Nyt on sekin hoidettu. Vielä tarvitsisi kahdelle kummitytölle lahjat hommata. Huoh, se on aina yhtä vaikeaa.

Mulle sattui Murun luona pikku onnettomuus. Ei mitään vakavaa, tein vaan ruokaa ja aloin laittamaan maustepurkkia takaisin ylös maustekaappiin, niin eiköhän se purkki pudonnut minun kädestä lattialle. Sen purkin muovikansi hajosi ja puolet paprikajauheesta oli lattialla. Kumma kyllä, yhtään ei mennyt matolle, vaikka matto oli ihan vieressä. Jauhe meni silti ihan matonreunaa pitkin.


Satoi vähän rakeita. Terassilla on katos,
mutta eipä se noita vinoon sataneita
rakeita estänyt suihkuamasta meidän päälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...