tiistai 23. heinäkuuta 2013

Piipitys päättyy - vihdoin!

Vihdoin se tapahtuu. Tätä on odotettu jo vaikka kuinka monta vuotta. Se piipitys on vaan niin ärsyttävää. Lapsena tuota odotti kuin kuuta nousevaa, mutta eipä ole meidän kulmilla näkynyt enää vuosiin, ääni vaan silti aina kuuluu. No, enpä ole käynytkään ala-asteen jälkeen tuolla.

Törmäsin eilen sellaiseen biisiin, jota en ollut ennen kuullut. Sanat kolahti minuun heti. Se tosin on jo vuodelta 2009, mutta enpä vaan ole aikaisemmin kuullut. Tämä siis kyseessä:


VAROITUS! TÄSSÄ ALAPUOLELLA ON SIIRAPPISTA TEKSTIÄ!
 

Kun kirjoitin tänään Murulle Facebookissa, että mulla on nälkä, niin hän vastasi, että "niin mullakin. Mutta en voi syödä, kun et ole täällä". Mä jo ajattelin, että meinaako se minusta jotain hellan ja nyrkin välissä viihtyvää pikkuvaimoa, mutta ei sentään. Mä tarkoitin, että mulla on oikeasti nälkä, siis että ruokaa tarvitsisi, niin Muru täsmensi, että hän ei voi syödä minua, kun en ole siellä. :D No, viikonloppunapa olen. :)

2 kommenttia:

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...