keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Pikavisiitti

Vähän vitahuttaa! Menin Murun luokse maanantai-iltana, kun se hänen työkaverinsa, jolla ei toistaiseksi ole asuntoa, lähti käymään jossakin muutaman päivän reissun. Minun piti lähteä sieltä huomenna (olin jo huomisen punnituksenkin siirtänyt perjantaille), mutta se Murun "hyyryläinen" tuleekin jo tänään takaisin, niin minun piti kuulemma lähteä sieltä. Laitoin Murulle viestin, ettei minua haittaa, vaikka se tyyppi nukkuukin sohvalla, kun olen siellä, mutta hän vastasi, että "mutta minua haittaa". En vaan saanut selville, mikä siinä niin häiritsee. Sanoinpa kuitenkin suoraan, että minusta tuntuu kuin hän häpeäisi minua. Olen vaan niin väsynyt, etten jaksa olla edes vihainen.

2 kommenttia:

  1. - No voi höh... Sulla ei kyl oo ollu helppoo noitten miesten kanssa. Toivottavasti tää nyt menis hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Aikuinen mies vois vähän miettiä käytöstään. Kysymys kuuluukin: eikö hänen äiti ole opettanut hänelle käytöstapoja, eli sitä, ettei asioita hoideta tekstiviestien välityksellä ja varsinkaan sillä tavalla, ettei sanota miten asia oikeasti on vaan keksitään jotain tekosyitä, ettei vaan tarvitse sanoa todellista syytä. Eikö hän juuri itse tajua, mistä se johtuu, että minusta tuntuu ulkopuoliselta...

      Poista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...