maanantai 26. elokuuta 2013

Vapaus on koittanut!

Mä tein sen. Laitoin sille minun hyvinvointiohjaajalle viestiä, etten halua jatkaa siinä painonhallintaryhmässä. Toisena vetäjänä siis olin siinä (muka). Kirjoitin siihen viestiin, että en ole tottunut olemaan esillä ja että paniikkihäiriön takiahan mä sairaseläkkeelläkin olen. Tai no, siihenhän kuuluu muutakin (muun muassa masennus), mutta se nyt ei ihan tähän kuulu, niin en maininnut. Tai toisaalta, voi se väsymys olla sitäkin. On nimittäin viime aikoina väsyttänyt rankasti ja mielenkiinto lähes kaikkeen on kadonnut. Ainut, mihin se on pysynyt, on valokuvaus. Asia oli kuulemma ok ja kysyi, haluaisinko muuten vaan tulla sinne "hengailemaan". No v*ttu en! Haluan eroon koko hommasta kerralla. Jos on kerran vapauden saanut, miksi hankkiutua uudelleen kahleisiin tarkoituksella?

Ainut sieni, jonka mä voin täysin varmasti sanoa tunnistavani. :D

Tänään aamulla ja oikeastaan koko päivän mulla on ollut aivan hirveä olo. Päässä on humissut, on huimannut ja oksettanut. Ja joo, olen ottanut aamulääkkeet, eli siitä se olo ei voi johtua. Verenpaine oli normaali (kai). No, ei ainakaan korkea, ellei sitten liian matala ollut. Mä lasken ruokavaliossani proteiineja, en kaloreita ja tänään tähän mennessä on jo se päivän proteiininsaanti ylittynyt. Ei mahda mitään. Oli vaan pakko syödä, kun heikotti. Nyt on ihan hyvä olo, vaikka onkin morkkis liiasta syömisestä ja painon lievästä noususta. Tosin en mä mitään hirveää kalorimäärää ole ahminut, proteiinipirtelöitä vain.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...