keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Auringossa aina varjo seuraa kulkijaa

Viime yö oli taas hohhoijaa. Sellaiset neljän tunnin yöunet, jeejee. No, olinpa sitten aamulla kuvailemassa elämäni ensimmäistä auringonnousua. En vaan kovin jaksanut sitä odotella, mutta jotain kuitenkin sain.


Mulla v*tuttaa. Mä olen mokannut. Muru kysyi olenko kuullut Lauri Tähkän Puolikas-biisiä. Ja kun minun mielestä se kertoo erosta, niin kysyin sitten onko sillä taas aikomus jättää minut (okei, me ei olla vielä edes varsinaisesti yhdessä, kun hän ei ole tehnyt sitä lupaamaansa juttua, mutta niin...). Siitäkös Muru suuttui. Mutta mikä ihme se on, kun epäilen, kun aikaisemmin, kun hän on minut jättänyt, se on alkanut juuri tuolla tavalla, että hän on linkittänyt mulle jonkun erobiisin ja sitten PAM!

Pyysin anteeksi, mutta hän ei vastannut mitään. Hirveää, kun pitää mennä nukkumaan riidoissa. :/ Itse hän epäili minua joku aika sitten pettämisestä ja hänellä ei ollut siihen mitään syytä. Mulla sentään on syy tuohon jättämisepäilyyni.

Kyllä, sitä se on, jäätä.
Hyvin ohutta tosin... eikä sitä ole edes joka paikassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...