perjantai 4. lokakuuta 2013

Päätöksiä

Meinasi blondi törsätä rahaa turhaan. Olen osallistumassa muutaman viikon päästä Halloween-bileisiin, jossa paras asu palkitaan (pessimistinä ajattelen, etten se kuitenkaan minä voi olla, mutta osallistunpa silti). Koko illan olen miettinyt minkä asun laittaisin. Olen katsellut netissä erilaisia naamiaisasusivuja. Olin just tilaamassa peikon/menninkäisen asua tykötarpeineen, johon olisi mennyt yli 30 euroa, kunnes tajusin, että mullahan on kaapissa musta, suht lyhyt, mutta leveä mekko, johon voi kevyesti käsin ommella muutaman "paikan" ja siihen jotkut housut + villasukat (eihän peikoilla ole kenkiä). Selvisin kahdellakympillä, kun tilasin vain peikkoperuukin ja peruukkisukan (sen, joka laitetaan päähän ennen sitä peruukkia, että omat hiukset ei näy sen peruukin alta. Sitten siihen joku peikkomeikki ja avot, peikkotyttö on valmis. Ja eihän tuollaisen yhden kerran takia kovin viitsi rahaa kuluttaa.

Olen kyllä ihmeissäni, että noinkin nopeasti pystyin päättämään minkälaisen asun haluan. Viime aikoina tuon päätöksenteon kanssa on ollut enemmän kuin vaikeuksia joka asiassa. Johtuu masennuksesta. Päätöksenteko on vaan niin mahdotonta. Saattaa olla hetken sillä tavalla, että "nyt teen näin", kunnes hetken päästä tulenkin toisiin ajatuksiin ja taas siirryn ensimmäiseen ajatukseen. Sitten olenkin jo niin sekaisin, etten enää tiedä mitä teen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...