perjantai 18. lokakuuta 2013

*Taistelee itsensä kanssa* - kumpi voittaa?

Mulla on menossa taistelu itseni kanssa. Toinen puoli minusta haluaisi hypätä bussiin ja mennä sillä suoraan Murun syliin, mutta toinen puoli sanoo, että odotat vaikka puoli vuotta, niin kauan, että hänellä on työltään aikaa tulla tänne ja tehdä se mitä lupasi (sanoo vanhempieni kuullen sen, mitä sanoi mulle, eli että on tajunnut mitä on ollut menettämässä ja että haluaa aloittaa minun kanssa alusta).

Olen vain tässä nyt miettinyt, että vanhemmat todennäköisesti luulee, että hän on tyyliin kosimassa minua. Se ei kuitenkaan ole tarkoitus vaan se, että mä saan varmuuden siitä, että hän on tosissaan. Kun saahan hän kirjoittaa mulle ihan mitä tahansa tai sanoakin kahden kesken, mutta se, että se pystyy sanomaan sen muidenkin kuullen osoittaa jo jotain.

Mulla harmittaa, kun nämä postaukset on nyt kuvattomia, mutta ei ole oikein ollut mitään kuvattavaa. Tai no, kun olen nukkunut päivät, niin ei siksikään ole tullut kuvattua, mutta siksikin nyt näin, kun se minun pitkä (lue: parempi) objektiivi on nyt siellä huollossa, niin ei huvita tuolla perusobjektiivilla kuvata, kun se on vaan niin... äääh! Sillä pitää mennä lähelle, jos haluaa kuvata jotain. Ja se iso objektiivi suurentaa silleen kivasti, toisin kuin tuo perus.

1 kommentti:

  1. - Mun mielestä sun ei pitäs juosta miehen perässä, vaan anna sen kerrankin tulla sun luo.

    VastaaPoista

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...