torstai 17. lokakuuta 2013

Bloggaamisesta

En tiedä kuunteliko kukaan lukijoistani päivällä radiota ja tarkemmin sanottuna YleX-kanavaa. Itse en niinkään kuunnellut, olin vain mielenterveystoimiston odotusaulassa, kun radiossa alettiin puhua bloggaamisesta ja minun aistit heräsi. Oli pakko alkaa kuunnella tarkemmin.

Joku kommentoija nimimerkillä Outi kertoi mielipiteensä bloggaajista tähän tyyliin: "Kyllä se on narsismin merkki, jos pitää blogia". Ai on vai? En mä bloggaajia ainakaan sellaisina pidä. Taisi vaan olla kateellinen, kun ei itse ole saanut aikaiseksi perustaa blogia tai ei viitsi/osaa pitää sellaista. Tai sitten on niin vanhanaikainen, että luokittelee kaikki tietyllä tavalla tekevät ja käyttäytyvät ihmiset tietynlaisiin lokeroihin. Pyh, mulle tämä on ainakin lähinnä päiväkirja, tosin julkinen sellainen, jota muutkin voi lukea. En edes omalla naamallani täällä ole, joten päiväkirjana tätä pidän. Jos joku Outi pitää minua narsistina, niin voi, voi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...