perjantai 6. joulukuuta 2013

This is humor

Huumorituokio, vaikkakin ihan totta.

Olin jokunen viikko sitten kaupassa ja siellä kassajonossa vanhempi nainen alkoi jutella toisen vanhemman naisen kanssa. (Hirveetä, tuollaista anoppia en itselleni haluaisi).

1. - Mitä kuuluu?
2. - Ihan hyvää
1. - Siis ei kuulu hyvää, kun noin vastaat. Mites miniän kanssa menee?
2. - Hyvin sen kanssa menee. Asuvat pojan anopin yläkerrassa.
1. - Mulla ei mene. Sen parempi mitä kauempana miniä on. Me ei soitella. Minä olen asunut anopin kanssa samassa talossa ja tiedän mitä se on. En suosittele. Katso, ostin tällaisen peilin (näyttää sitä peiliä) naapurin akalle, että hän näkee miksi hänellä ei ole miestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...