keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Kotiin sairastamaan

Palasin eilen Murun luota kotiin. En varmasti muuten olisi tullut, mutta kun perkule sairastuin. Flunssa tuli. Ensin iski järkyttävä kurkkukipu ja kun se oli ohi, tuli nuha ja nyt on hengitystiet tukossa ja nenä vuotaa, jeejee. Mutta oli siellä mukaviakin hetkiä, ennenkuin sairastuin.

Katsottiin Pokka pitää-sarjaa ja Muru sanoi mulle yhtäkkiä jotain. Keskustelu meni näin:

Muru: - Lupaa mulle yks juttu.
Minä: - No mitä? Älä vaan sano, että viiden ruokalajin illallinen.
Muru: - Ei kun minä ajattelin seitsemän *virnistys*. No ei vaan, lupaa, ettei sinusta tule koskaan tuollaista kuin Hyacinth. :D

No, eilen sitten luin Feissarimokia ja kun kerroin tuon kosintajutun Murulle, keskustelu meni näin:

Muru: - Oi hitto
Minä: - No mitä?
Muru: - Etkö huomannut sitä siellä? 

----- *Mä mietin hetken, että niinkuin mitä piti huomata*-----

Minä: - No hehe. Et onnistunut säikäyttämään.
Muru: - Hö.

Minä: - Tiedätkö mistä tiesin, että se oli vitsi? Kun tiedän, että sä et halua naimisiin. (Hän sanoi niin muutama viikko sitten).
Muru: - Haluampas. Sitten, kun se oikea löytyy.

---- Tässä vaiheessa mulla löi tyhjää ja alkoi jo valua kyyneleet silmistä, kun säikähdin niin pahasti----

Muru: - Ja se on jo löytynyt.
Minä: - Hullu! Nyt sä ainakin säikäytit minut ja pahasti. Luulin, että etsit sitä koko ajan vieläkin.
Muru: - Hehehee.

Joo, oli tosi hauska pila. Mutta tuo ei sentään ollut kosinta. Juteltiin vain yleisellä tasolla.

 

Oletteko muuten koskaan lukenut Axen suihkugeelipurkin takapuolta tarkemmin...

Vai saa sillä naisia. No, huomattu on. :D
PS. Muru ostaa mulle joululahjaksi lahjakortin kauneushoitolan hemmotteluhoitoon, joka sisältää kasvohoidon ja kuumakivihieronnan. Ja sain siis ihan itse valita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...