keskiviikko 26. helmikuuta 2014

...tu ...tana ...kele ...vetti! Potuttaa!

Ei ole todellista! Olen puhunut Murulle uuden työpaikan ja hän oli vielä pari päivää sitten oikein mielellään ottamassa sitä, kunnes... tänään hän sitten kirjoitteli siihen malliin, että ei hän sittenkään tiedä, kun nyt alkaa olla töitä enemmän tuossa hänen nykyisessä työssä. Niin NYT, mutta entä parin kuukauden, puolen vuoden tai vuoden päästä? Onko niitä töitä siinä sitten enää niin paljon? Olisi ollut hänelle elämänsä tilaisuus, mutta jos ei herra halua parempaa palkkaa (oikeaa palkkaa eikä mitään proviisiopalkkaa niinkuin tällä hetkellä) ja vieläpä päivävuoroilla, niin siinä olkoot sitten. Ei tarvitse sitten mulle enää valittaa yövuorojen raskaudesta! PERKELE, sanon minä.

"Kattoppas, minulla on juuri niin sanottu kaloriapuutoskramppi."
-Uuno Turhapuron aviokriisi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Menneen kesän kuulumisia lyhyesti

Kirjoitan nyt ekan postaukseni puhelimella. On mennyt taas pari kuukautta viime postauksesta. Tässä välissä olen ollut sairaana yhden pari v...